کد خبر : ۲۲۰۳۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ ساعت ۱۱:۲۱


سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دزفول 30 اردیبهشت برگزار می‌شود

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول در رشته‎های مختلف، 30 اردیبهشت در آستان متبرکه سبزقبا برگزار می‌شود.

  سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دزفول 30 اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) سی و نهمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، ترتیل، اذان، تواشیح، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و ابتهال برگزار می‌شود.
هر شركت‌كننده می‌تواند در یک رشته بخش شفاهی و یک رشته بخش مفاهیم (حداکثر دو رشته) شرکت داشته باشد. همچنین این مسابقات در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان(06142234030) و آستان سبزقبا مراجعه کنند.
زمان برگزاری آیین افتتاحیه و مسابقات در مرحله شهرستانی ساعت ۹ پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده است و مراسم افتتاحیه و مسابقات قرآن در آستان سبزقبا دزفول برگزار خواهد شد.
اعظم سعیدفر، علیرضا یوسفی‌‌کیا، محسن حاجی و خیرعلی زمانی در بخش آقایان و اعظم امیدفر، سعید حمیدی‌پور و مریم حیات‌رکنی در بخش بانوان به داوری مسابقات قرآن خواهند پرداخت.
منبع مسابقه برای علاقه‌مندان شرکت در رشته معارف هم سوره مبارکه یونس از تفسیر نمونه است که آزمون آن به صورت کتبی برگزار می‎شود. زمان این آزمون متعاقبا اعلام می شود.
پیش‌بینی‌ می‌شود ۳۰۰ نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن شهرستان دزفول شركت داشته باشند. علاوه براین ثبت‌نام از علاقه‌مندان در این مسابقات همچنان ادامه دارد.
به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 

برچسب ها: مسابقات قرآن اداره اوقاف